کد خبر: 187453718
تاریخ انتشار: سه شنبه 26 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » برگزیدگان سومین جشنوراه ملی تولید کتاب رضوی معرفی شدند
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

برگزیدگان سومین جشنواره ملی تولید کتاب کودک و نوجوان رضوی در آئین اختتامیه این جشنواره با حضور جمعی از مسئولان در مجموعه فرهنگی غدیر شهرکرد معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، برگزیدگان سومین جشنواره ملی تولید کتاب کودک و نوجوان رضوی امروز (26 تیر) در آئین اختتامیه این جشنواره با حضور جمعی از مسئولان در مجموعه فرهنگی غدیر شهرکرد معرفی و تقدیر شدند.

 

در بخش کتاب های چاپ نشده رشته داستان، معصومه کریمی با «مجموعه داستان» نفر اول از همدان، لیلا سپهری با داستان «بغض شیرین» نفر دوم از بندر امام و علی رضایی با عنوان داستان «مشبک ضریح» و محسن وظیفه با «مجموعه داستان» از اردبیل به طور مشترک سوم شدند.

 

در بخش کتاب های چاپ نشده رشته شعر، دادیار حامدی با مجموعه «اینجا قفس نیست» از ساری نفر اول، محمود جهاندیده با «مجموعه شعر» از اردبیل نفر دوم، پریسا للگانی با «مجموعه شهر» نفر سوم شدند.

 

در بخش کتاب های چاپ شده رشته شعر، محمود پور وهاب با کتاب «هفت قصه» از امام کاظم (علیه السلام) و اصغر استاد حسن معماری با کتاب «بهار چشمان تو» رتبه های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

 

همچنین در بخش کتاب های چاپ شده رشته شعر اثری برگزیده اعلام نشد و انتشارات قدیانی نیز بعنوان انتشارات برتر تقدیر شد.

 

خاطرنشان می شود: نفرات برتر جشنواره 20 میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره و سفر زیارتی مشهد مقدس دریافت کردند، نفرات دوم 15 میلیون ریال و لوح تقدیر را از آن خود کردند و به نفرات سوم هشت میلیون ریال و لوح تقدیر اختصاص داده شد.

 

پایان پیام/361

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین